Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.

Post , choroba , Radość ! 

Witajcie . Dziś Pragnę wam uświadomić , że choroba może być czymś nie koniecznie bolesnym , ale także takim poznaniem samego siebie i poznaniem miłości Pana Boga do nas. Też byłam chora (Angina ) choroba mnie wykańczała , ale jak rozmawiałam z koleżanką pewnego dnia dala mi słowa 2 Tm 2.3 " Weź udział w trudach i przeciwnościach Jako dobry żołnierz Jezusa Chrystusa ! "I te słowa mnie trzymają na duchu . Podczas mojej choroby Pan pokazał mi wszystkie moje słabości , grzechy i dał mi wytrwać . Dziękuję . Post się już kończy , tak jak myślałam był to przełomowy czas w moim życiu duchowym . Jestem szczęśliwa , że jestem chrześcijanką . Dziękuję wszystkim tym , którzy czytają mojego bloga i tym , którzy mnie wspierają . Pamiętam w Modlitwie +

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia