Stygmatyk - brat Elia

Pokój Dobro ! 
Pax et  Bonum ! 






Włoski mnich , zakonnik , naśladowca św. Franciszka - Brat Eliasz .Posiada stygmaty , oraz przeżywa rok rocznie te same boleści co Jezus Chrystus . Brat Elia ma niezwykłe zamiłowanie do zwierząt , z pośród których umiłował sobie ptaki . Jest bardzo pokornym człowiekiem a Jego osoba porusza serca innych wiernych . Chwilka rozmowy z Nim powoduję , że człowiek inaczej postrzega Pana Boga , świat . Brat Elia po mimo tego , że ma te stygmaty ponad 20 lat nadal nie uważa tak , że to są znaki samego Boga , ale przyjmuje je z pokorą .



Pewnego dnia Brat Eliasz dostał nakaz od Pana Jezusa , aby udał się do kościoła i sfotografował białą ścianę - spośród 36 czystych białych zdjęć jedno było kolorowe - Pan Jezus pozwolił się sfotografować . 


Brat Elia podczas męki , którą przeżywał Jezus podczas drogi Krzyżowej , przeżywa wówczas takie męki , że nie ma siły się ruszyć . Jego stygmaty krwawią . Jak sam mówi w filmie o Nim "Ja nawet połowy tego , co Pan Jezus nie przeżywam , ponieważ ja sobie leże , a Pan Jezus stał " .


Rozmowa z Bratem Eliaszem z lutego 2014 : 
  Pewnego wieczoru, Fiorella prosi Fra Elia: Mam kilka pytań dla Ciebie ... 
Zakonnik zwrotnym odpowiedział: "czuję" ...
Pytanie:
Kto pisze do ciebie, brat Eliasz, pyta, czy otrzymał od Boga "pełne ujawnienie" ... jeśli naprawdę wiedzą, co Bóg chce od ciebie ...
Odpowiedź:
W ogóle, tak ... ale to nie są szczególnie trudne, że On sprawia, że jest dla mnie jasne, od czasu do czasu ... a potem zmienić. To nie jest łatwe do zrozumienia wszystkiego na raz ....
Pytanie:
W jaki sposób Pan zaproponuje zmiany?
Odpowiedź : 
Jeśli będę nalegać na małym lub dużym rzeczą jest to, że wcześniej kazał mi to zrobić, ale to nie przebiega dokładnie tak, jak on chce, mogę przesłać do bolesnych doświadczeń, ale również bardzo wyraźne, by otworzyć oczy, aby mnie zrozumieć że istnieje coś, co musi się zmienić ... potem wycofać się medytować, dopóki mam rozwiązanie. 
Pytanie:
Czy możesz dać mi przykład?
Odpowiedź:
Na początku mojej misji zdałem sobie sprawę, że Pan chciał rodzinie zastępczej do klasztoru Calvi, aby pomieścić młodzież z rodziną i problemów społecznych. Zamiast później zdałem sobie sprawę, że w domu rodziny z dziećmi, Pan chce w Indonezji ... czasy zadecyduje.
Pytanie:
Po 10 latach od przyjazdu do klasztoru Calvi i po tych wszystkich długie niekończące się remonty, kiedy myślisz, że zakończy i co będziesz robić w tym klasztorze? 
Odpowiedź:
Ponieważ możemy osiągnąć Bożego planu potrzebne są trzy rzeczy: 
Bożą, udziału człowieka, miłości i Bożej Opatrzności. Większość prac osiągnąć Boga, jestem jego człowiekiem, a każdy jest zaproszony do udziału. Do tej pory ma. Aby odpowiedzieć na to pytanie, Pan chce, aby to klasztor staje się przede wszystkim ważny ośrodek modlitwy ... gdzie można modlić się dzień i noc, gdzie są rekolekcje, gdzie wszyscy mogą przyjść, mówimy o "przywróceniu ich duszy." .. Dziś prosimy zbyt mało lub nie modlą się wcale. Musimy zawsze pamiętać, że jesteśmy dziećmi Bożymi na ich drodze do nawrócenia. Modlitwa niezbędne do sporządzenia bliżej Niego. Nie można żyć bez Boga ... i człowiek bez Boga to jest?
Pytanie:
Wiele osób nie modlić, bo nie ma czasu w tym życiu tak gorączkowy i trudne ...
Odpowiedź:
Nie ma wątpliwości, czasu pozostałego, ale dobrej woli. I w tym klasztorze można znaleźć cały czas i radość modlitwy.
Pytanie:
Co to ​​jest modlitwa?
Odpowiedź:
Modlitwa jest dialogiem z Bogiem, jest to czysta chęć do komunikowania się z nim, trzeba z nim rozmawiać. Bliskie rozmowa między nami a Nim ... ale nie zbyt wiele ... prosić Pana sprawiedliwego i spotkanie z nim dziesięć minut dziennie.
Pytanie:
Co Pan wymaga od nas?
Odpowiedź: 
Chce, żebyśmy darmo i pełne miłości! (Free na głowę, ale świadomi swoich obowiązków)
Pytanie:
Czy na pewno Fra Elia, który każdy zrozumie swoją wiadomość?
Odpowiedź:
Niektórzy z nas są wywoływane w winnicy Pańskiej rano, inni w południe, inni na koniec wieczoru: jest Pan, który ma czas, jesteśmy tymi, którzy mogą uczestniczyć i współpracować z nim.  
Następnie, niektórzy z nas są nazywane uczestniczyć w ich powołaniu do małżeństwa, inni z tym z zaangażowanego laikatu, inni, że z konsekracji: to on ma i prosi , jesteśmy, że możemy powiedzieć "Tak" , przyjmując jego zaproszenie.
Pytanie:
Powiedziałeś, że klasztor jest przede wszystkim ośrodkiem modlitwy ... Ale powołanie Bractwa Brata Eliasza Apostołów Bożego, oprócz modlitwy, co jest?
Odpowiedź:
Naszym głównym powołaniem jest głoszenie i świadectwo o miłości Boga i świętej Ewangelii wszelkiemu stworzeniu, więc w naszej regule pisaliśmy: "Jesteśmy pielgrzymami na tym świecie i dla świata, zawsze gotowy, aby przejść w dowolnym miejscu masz potrzebują naszej pomocy, a jednocześnie jest gotowa na przyjęcie każdego, kto puka do naszych drzwi .... 
wszyscy odpowiedzieli "tak" Panu ... chciał nas nazwaliśmy Apostołów Bożego, ponieważ nasze zachowanie musi być podobna do je ... i zawsze zapytał nas do udziału w jego pracach konkretnie, w czasie iw sposób, że ma swoją siedzibę, dla budowania Królestwa.
Pytanie:
Co było zachowanie Apostołów?
Odpowiedź:
To proste: Świadczyć o Chrystusie we wszystkich zakątkach ziemi ... i odwaga, z jaką apostołowie dał świadectwo swojej wiary, spotkanie ze Zbawicielem, który włączył je do posłuszeństwa woli Bożej i ... rozmawiali o Bogu, gdziekolwiek byli, na placach, w rodzinach, zborach, kościołach ... pielgrzymów w świecie i na świecie.
Pytanie:
A do opery? Czy mogę ci zadać niedyskretne pytanie?
Odpowiedź:
Dla mnie nie ma Niedyskretne pytania ...
Pytanie:
Widzę wspaniały klasztor, z wielkich dzieł w operze, budynek na ukończeniu .... Madonna 3 metry wysoko na cokole tak imponującej ... Jak to zrobiłeś? Wiesz na pewno, że niektóre głosy przeciwieństwie do swojej pracy mówi, że sprzedał się do potężnego mężczyzny, inni, że złożony kompromis z Kościołem i więcej ...
Brat Eliasz przerywa mi uśmiechem niemal rozbawiony i reaguje (lub gorzka!):
Będę naiwny, ale zrobiłem to sam. I "był biskup powiedzieć, że" jeśli moje rzeczy są z Boga, to muszę zrobić wszystko sam ... "i tak zrobiłem.Jednak żadna potężna osoba pomogła mi i oczywiście Kościół nigdy nie pójdzie na kompromis ze mną ... Nie przeczę, że ja też miałem jakieś pielgrzymów, którzy stają się bardzo hojni ofiarodawcy. 
Bałam się, że nie wiem, od czego zacząć, jak znaleźć pomoc ... płakała ... ale powiedział mi:? przestaniesz jęczeć 
już nie rozumieć, że Konwent Ci robię ja i nie ty? I od tej chwili strach zniknął, a ja mu ufał całkowicie i Jego Opatrzność reprezentowane także przez bank, który ma do mnie zaufanie i uczynił duży kredyt do mnie, że muszę wrócić na koniec każdego miesiąca, z ​​wielkim trudem. .. i często nie wiemy, jak to zrobić. Taka jest prawda.  
Wiele zostało zrobione i jest wiele do zrobienia, "sami nic nie możemy zrobić;. Z pomocą Boga i każdy brat i siostra dobra będzie złe rzeczy stały się piękne ... a inni staną się Opatrzność Boża zawsze wspiera nas także dobrych ludzi, że Pan nieustannie wysyła nas. A my dziękujemy zawsze.

Zapraszam również do zapoznania się z materiałem o Bracie : 
Brat Elia odwiedzi Polskę : 
Program spotkań:
16.06.2016r. godz. 18:00, Wieliczka, par. św. Franciszka, ul. Br. A. Kosiby 31, tel. 668036102
17.06.2016r. godz. 18.00, Lwówek, par. NMP Wniebowziętej, ul. Świętojańska 1,
18.06.2016r. godz. 19:00, Police, par. św. Kazimierza, ul. S. Wyszyńskiego 2 f,
19.06.2016r. godz. 13:00, Mierzyn, par. MB Bolesnej, ul. Welecka 17,
19.06.2016r. godz. 18.00, Szczecin, Kaplica Szkół Salezjańskich, ul. Ku Słońcu 124,
Błogosławionego Dnia ! 
Pax ! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.