Cuda

Znaki od Boga na niebie 

Wczoraj około 21.30 poszłam z Moją siostrą Julką i Jej koleżanką Pauliną  i to jednocześnie nasza sąsiadka z "góry " na podwórko pograć w babingtona , gdy już skoczyliśmy grać poszliśmy na ulicę i  usiadłyśmy na krawężniku i coś tak nas wzięło , żeby śpiewać religijne piosenki . To zaproponowałam , żeby zaśpiewać "Barkę " , spodobało się im i zaczęłyśmy śpiewać , gdy ja tak naglę odruchowo spojrzałam na niebo zobaczyłam ręce na niebie , później gdy śpiewaliśmy " Chwalę Ciebie Panie " Znów odruchowo spojrzałam w niebo , tym razem zobaczyłam coś na kształt oczu . Nie wiem co to było , ale ja myślę że To Bóg dał mi takie znaki a jak wy myślicie ??? Niech Pan wam Błogosławi + .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.