Działanie Szatana w dzisiejszym życiu

Opętanie czy kuszenie ? 

 Postanowiłam poruszyć temat dość powszechny w życiu kościoła w dzisiejszych czasach . Teraz jest coraz więcej ludzi opętanych czy kuszonych przez złego Ducha zwanego powszechnie szatanem . A więc znam taką osobę która najprawdopodobniej jest kuszona bo opętana to nie jest , w każdym bądź razie On mówi  ,że słyszy głos szatana , nosi bluzki z czachami posiada w domu pentagramy . Ta osoba nie chodzi do kościoła , chodź był na mszy o uzdrowienie i uwolnienie , To on mówił , że Egzorcysta się cofną a nie On , ja tego nie widziałam bo byłam w stanie spoczynku . I nie wiem czy jeszcze raz mam go namawiać na tą msze , czy dać szatanowi go całego pochłonąć ? Ale wracając do tematu posta , coraz więcej młodych ludzi jest narażonych  na działanie szatana bo nie potrafią zaufać Bogu tak jak ja  zaufałam . 

Jeśli nie chcesz być opętanym odmawiaj codziennie różaniec i modlitwę " Święty Michale Archaniele " I nie oddalaj się od Boga spróbuj mu zaufać bezgraniczne . Niech wam Pan błogosławi w Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego + .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.