Ludzie zesłani od Boga .

Przyjaciele ♥

 - Katarzyna - Poznaliśmy się na forum "Apostoł.pl " . Po prostu ją Kocham , jest dla mnie jak siostra chodź mieszkamy od siebie  bardzo daleko , ale mamy dobry kontakt ze sobą i to się liczy . Mamy wspólne tematy mogę z nią o wszystkim pogadać i za tą ją wielbię ♥ 
- Ula - Poznałam ją również na "Apostoł .pl " . Również ją Kocham i traktuje jak siostrę . Ulka jest jakby odbiciem lustrzanym mojego charakteru .Dzieli nas wielka  odległość , też mamy różne tematy mogę na nią liczyć i ona na mnie też . Uwielbiam Ją ♥
- Klaudia - Moja kochana wariatka , poznałam ją na Facebook'u mamy wspólne pasję , Jest moją najlepszą przyjaciółką mamy wiele wspomnień . Kocham ją ♥ 
- Marta - Poznałam ją na Facebook'u i też ją uwielbiam nad życie nie wiem co bym bez niej zrobiła . Kocham ją ♥ 
- Weronika - Poznałam ją w szkole jesteśmy z tej samej miejscowości .Mamy wspólne tematy , np.Pochwalony ♥ .Uwielbiam nasze spacery ! Uwielbiam ją ♥ 
 - Tomasz - Poznałam go na Facebook'u wielbię go za jego mocną wiarę w Boga ! Kocham z nim pisać , bo jest dla mnie niczym ks. potrafi mi wszystko wytłumaczyć . Kocham go ♥ 


Kocham moich przyjaciół , Panie dziękuje za mych przyjaciół kocham was ♥ Niech im Pan Błogosławi .+

Komentarze

  1. Pochwalony jest super :) te nasze oazy z nim nie wyobrażam sobie oazy bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wera ja też nie !!! ja Będę płakać jak On będzie odchodził ! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No już wczoraj płakałaś jak do tej Szkocji wyjeżdżał

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.