Miłość - w życiu chrześcijanskim

Ja jak czytam Pismo Święte , to czuje taką jakby radość , delektuje się tymi słowami , ponieważ wiem , że to  Bóg do nas mówi , wczoraj , gdy czytałam Pieśni nad Pieśniami trafiłam na genialny cytat opisujący miłość  : 


"Połóż mnie jak pieczęć na twoim sercu , jak pieczęć na twym ramieniu , bo jak śmierć potężna jest miłość , a zazdrość jej nieprzejednana jak Szeol żar jej to żar ognia , płomień Pański .Wody wielkie nie zdołają ugasić miłości , nie zatopią jej rzeki " 

Spodobał mi się ten cytat , ponieważ  ten cytat opisuje miłość taką "Czystą " taką jaką Bóg chce dla nas . Więc naprawdę spodobał mi się  ten cytat , a z resztą jak dobrze pamiętam jest nawet taka piosenka . Więc niech wam Pan Błogosławi + .  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.