Modlitwa Wstawiennicza .

Hipnoza czy prawdziwe działanie Pana Boga za pośrednictwem Ducha Świętego ? 


Piątek dzień przypominający nam Śmierć Jezusa Chrystusa na Krzyżu za nasze grzechy i przypomina , że  Bóg nas kocha . A właśnie wracając do Tematu :

Więc Gdy byłam na pierwszej modlitwie z udziałem egzorcysty  Ks.Antoniego Zielińskiego to jak zobaczyłam jak ludzie " padają " przeraziłam się ponieważ nie wiedziałam co tak do końca się z nimi dzieje , to trochę tak wyglądało jak by zemdleli więc postanowiłam i ja podejść , ponieważ chciałam się przekonać czy i ja "spadnę " a więc podeszłam do Ks.Antoniego i tak jakoś mi się dziwnie zrobiło i ryp leże nie sądziłam , że ja też "upadnę " no i idę do domu taka jakaś nawet nie wiem jak to nazwać i po tym zdarzeniu dowiedziałam się , że to " upadnięcie " to się nazywa spoczynek w Duchu Świętym . więc już wiedziałam jak to się nazywa i kiedy byłam 2 raz to również usnęłam to wstałam i zaczęłam płakać , nie wiedziałam co się ze mną dzieje to podeszłam do Egzorcysty i on powiedział , że to jest  zupełnie normalne . Więc już w tej modlitwie co miesiąc uczestniczyłam i kiedy byłam ostatni raz przed wakacjami w czerwcu ,  na tej modlitwie , to mi mój kolega powiedział , że to wygląda jak hipnoza , trochę się z nim zgodzę , bo ludzie padają z niewiadomych przyczyn , znaczy ja wiedziałam na czym to polega , ale na przykład ludzie , którzy byli pierwszy raz nie za bardzo . Więc właśnie próbowałam mu wytłumaczyć na czym to polega , ale On nie wierzy jest Ateistą no i nie dało się go przekonać więc nie wnikam czy On wierzy , że To siła Boga czy nie , Lecz ja wiem , że to Siła Boga nas przytula i dlatego nie można wstać . Więc myślę , że wam uświadomiłam na czym to polega , niech wam Pan Bóg Błogosławi +
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.