Swiadectwo

Przed Rekolekcjami Wielkopostnymi w ogóle nie wierzyłam , Bóg dla mnie był , tylko jakąś legendą o której mi babcia ciągle mówiła .Chodziłam do kościoła tylko dla tego , że miałam podpis do indeksu z Bierzmowania , raczej siadałam z Tyłu , żeby mnie tylko ktoś znajomy nie zobaczył , że jestem w kościele bo będę w ich (moich znajomych ) oczach skończona . Aż pewną Niedziele , gdy nasz Proboszcz mówi , że przyjechał do nas Ksiądz , który będzie u nas prowadził rekolekcję . Jak mówił kazanie to tak sobie pomyślałam " To będą Fajne rekolekcję " i rzeczywiście były . Na drugi dzień jak byłam ze szkołą to się okazało , że ten ksiądz jest całkiem wyluzowany choć miał już 46 lat . I gdy Tego samego dnia na 18 do kościoła poszłam po podpis do indeksu i przy okazji zostałam na mszy , To pod koniec błogosławił każdego z osobna Hostią w złotym tak jakby kielichu . Podeszłam do błogosławieństwa i gdy mnie tak błogosławił w tej Hostii zobaczyłam Twarz Jezusa . Przyszłam do domu cała zapłakana poszłam do domu uklękłam i zaczęłam pierwszy raz od Komunii się modlić . Na drugi dzień poszłam razem z szkołą do kościoła i ksiądz mówi , że jest taka możliwość , żeby skorzystać z sakramentu pojednania i też pierwszy raz od Komunii poszłam , gdy przyszłam do ławki czułam taką miłość Pana Boga w sobie . Gdy poszłam na 18 do kościoła po mszy były modlitwy wstawiennicze to jak podeszłam do Ks. Zbigniewa i jak się nade mną modlił to usnęłam w Duchu Świętym jak tak leżałam czułam Jak ktoś mi serce dotyka wiedziałam , że To Bóg . No i od Tamtej pory codziennie wierze więcej , chodź mam dopiero 16 lat .
Bóg jest Wielki !!! Chwała Bogu na wieki .Amen

Komentarze

  1. Pamięta bardzo dobrze tą modlitwę drugiego dnia rekolekcji było to niesamowite przeżycie w w dwóch znaczeniach po pierwsze moja koleżanka dała się na nią namówić a po drugie mój spoczynek był bardzo dla mnie dziwny, ale ciszę się, że tak to się stało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah , Spoczynek "Powalający " :D Ale cieszę się , że napisałaś ten komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powalający i to jak. Ale ty wiesz co ja ci powiedziałam, że ja myślę, że to sam Bóg mnie złapał. A księdza przeproszę za to że mu stracha napędziłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.