Boza miłość Jak rzeka .

Napełniona Bożą łaską i Miłością . 

Słuchajcie Bóg jest Wielki !!! . Słuchając piosenek religijnych popłakałam się , potem uklękłam wniosłam swoje ręce wzwyż i mówiłam w myślach jak Bardzo Pana Naszego Kocham  po czym usłyszałam w sobie Takie słowa " Zaprawdę powiadam wam , ten kto mnie miłuje będzie miał życie wieczne " . Po tych słowach zastanawiam się czy to Bóg mi tak powiedział , ale teraz już wiem To Bóg mnie napełnił swoją łaską i miłością . 


 Jeśli miałem tylko jeden ostatni oddech
Chciałbym spędzić go po prostu śpiewać Twoją chwałę
Wystarczy powiedzieć, Twoje imię i nazwisko
Jeśli miałem tylko jedna, ostatnia modlitwa
Będę modlić się to, bo wiem, że zawsze słuchać
Jeśli mógłbym żyć tysiąc żyć, wiązać ręce czasu
Chciałbym spędzić każdą chwilę po twojej stronie

Bo ja, wiem, że jesteś tam, wiem, Ty mnie
Jesteś powietrzem, którym oddycham
Jesteś pode mną ziemia
Wiem, że jesteś tam, wiem Słyszysz
Znajdę cię wszędzie

Jeśli miałem tylko jedną piosenkę śpiewać
Chciałbym podnieść hałasu, aby pierścień niebiosa
Jeśli miałem tylko jedna ostatnia szansa, wziąłbym go
Chciałbym postawić wszystko na Ciebie

Gdybym mógł podnieść wysoko i dostrzec każdego oka
Chciałbym wmówić
Co czuję w środku

Jeśli mógłbym żyć tysiąc życie i związać ręce czasu
Gdybym mógł wznieść się wysoko i dostrzec każdego oka

Wiem, że jesteś tam
Wiem, że jesteś tam
Wiem, że jesteś tam, jesteś tam



Czuje jak mnie Boże przytulasz Tobie chwała na wieki wieków . Niech nam Pan Błogosławi +

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.