Charyzmatyk .

O. John Bashobora . 

Witajcie w tym poście spróbuję przybliżyć wam postać niezwykłego ks. z Ugandi . 

O.Johna poznałam w filmie pt. " Duch " i od samego początku mnie zainteresowała jego postać . Jego cuda uzdrowienia wyzwolenia , czy nawet jak się niedawno dowiedziałam nawet wskrzeszenia mnie zaciekawiły , zwykły człowiek nie ma takiej mocy .  Dziś Gdy oglądałam relację z rekolekcji Ojca na stadionie i te słowa które Ojciec kierował dotarły do mojego serca tak głęboko , że zaczęłam Bardziej Ufać naszemu Panu . Jest niezwykle skromnym człowiekiem pomimo że otrzymał niezwykły dar od Pana . Bardzo chciałabym Ojca spotkać i powiedzieć mu , że to co robi to jest niezwykłe . Myślę , że przez Ojca Johna sam Bóg działa , na pewno Bóg przez niego przemawia do nas ludzi , którzy chcą go słuchać i wielbić na wieki . A tam na dole dodam słowa które są umieszczone na oficjalnej stronie Księdza . 

 
Boże Ojcze, Ty stworzyłeś nas z miłości, a Twoja miłość jest wieczna. 
Ty nieustannie podnosisz nas do bycia Twoimi dziećmi. 
Ty dałeś nam Swojego Syna, aby nas zbawił. 
Niech każdy, kto odwiedzi tę stronę, otrzyma od Ciebie łaskę odnowy 
swojego człowieczeństwa. 
Ześlij Swego Ducha, aby przywrócił w każdym z nas Twój obraz w Imię 
Jezusa.
 Jezu, Ty jesteś Panem, daj nam swoją miłość, pokój, daj nam radość.
 Daj nam, Panie, radość w naszych rodzinach, w naszym kraju, w naszych 
sercach. 
Utwierdź nas, Jezu, w Twojej miłości, bo Ty jesteś Panem.
 Jezu, Ty pozostawiłeś nam swojego Ducha, Ducha Świętego.
 Przyjdź Duchu Święty, daj nam więcej radości.
 Przyjdź Duchu Święty, chcemy kochać więcej, niż wczoraj.
 Przyjdź i daj nam mądrość, przynieś nam więcej łaski i pokoju.
 Duchu Święty, połącz nas z Jezusem, który jest Panem na wieki wieków.
 Amen.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.