Ja Chce bliżej Boga .

Powołanie ?

Wierzę już sporo czasu ale jakoś tak jakoś 2 miesiące zaczęłam czuć pragnienie , żeby być bliżej Boga ile tylko się da   . Więc zaczęłam słuchać świadectw Sióstr zakonnych i myślę sobie ja Chce Tak jak One . No to mnie trzyma do dnia dzisiejszego chce wstąpić do zakonu . Ludzie się ze mnie śmieją ale ja mam to gdzieś kocham Boga , i chce być bliżej . Więc moje postanowienia się nie zmienią chce iść do zakonu . Wiem że powinnam z kimś o tym porozmawiać znaczy jakąś osobą duchowną to i oczywiście porozmawiałam z Ks.Grzegorzem , którego serdecznie pozdrawiam . To Ks. Grzegorz zaproponował mi zakon w Częstochowie i sama natrafiłam na zakon w Ustce jeszcze nie mogę się zdecydować czy do Częstochowy , Czy do Ustki , Rodzice mówią że sobie tam życie zmarnuje ale ja i tak pójdę nie mogą mi zabronić . Mam podobną sytuację do Siostry Faustyny Kowalskiej . Nic nie mówiąc rodzicom pojadę gdzie mnie Bóg poprowadzi . Proszę o Modlitwę żeby mi się udało i Niech wam wszystkim Pan Błogosławi + .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.