Parafiada .

Dziękuje wszystkim ...  , Kocham naszą parafie . 

 Witajcie , chciałabym dziś wam opisać imprezę która się zwie Parafiada .A więc stałam w niedziele o 08.00 bo miałyśmy się spotkać na rynku naszym Polanowskim bo miałyśmy pomagać w przygotowaniach , więc jak przyszłam na rynek po jakimś czasie czekała na nas robota Tzn mycie ławek z kurzu  jak kazali tak zrobiłyśmy , mniej więcej w połowie Pan Kalinowski mówi " Bardzo ładnie dziewczyny " - ten tekst mnie rozwalił . Gdy umyłyśmy ławki było trochę wolnego ale koło 10.45 miałyśmy znowu do umycia ławki , gdy tak myjemy przychodzi Ks.Proboszcz - Roman Śledź i mówi " No i to mi się podoba " . Potem do kościoła tj.na 12.30 Poznałam na mszy genialnego człowiek duszpasterza , kapelana myśliwych ks.Jerzego Bąka - Którego serdecznie pozdrawiam . Po mszy szybko trzeba iść na rynek bo z delegacją młodzieży pod kamień poświęcony Osobie Jana Pawła II . - Dziękuje Gwoździu ! .  Po uroczystym otwarciu Parafiady były klauny  nuda , jak dla mnie ale były takie Panie co malowały dzieci , to ja wpadłam na pomysł ,ażeby sobie na poliku napisać Kocham Polanów  i tak uczyniłam . Po klaunach był zespół z Darłowa pod nazwą Sacrum - Uwielbiam .Ich muzyka moje klimaty , tak się wsłuchałam , że zapomniałam o Bożym Świecie , a że była to muzyka religijna to siedziałam z rękoma rozłożonymi . Po sacrum była piosenkarka Mariola , która dość nudnie śpiewała . Następnie był zespół ludowy o nazwie Olszyna pod przewodnictwem naszego Polanowskiego Amena czyli Organisty Wiesia , Jak dla mnie nie mój klimat ale nawet spoko śpiewali . A po Olszynie wreszcie nasz Polanowski zespół Pięć S . Ależ były Tańce przy ich muzyce między innymi z : Ks.Proboszczem , Adrianem , i z jakimś Facetem . Na zakończenie tak samo jak na rozpoczęcie , była pieśń Barka na rozpoczęcie na scenę z takim entuzjazmem siostra Kazimera wskoczyła i śpiewała a na zakończenie , Sylwia Lebioda . Więc tak to wyglądało mniej więcej . Panie Boże dziękuje za tak wspaniały weekend . Niech wam Pan Błogosławi +.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.