Pasja

Film o męce Jezusa Chrystusa . 

Niedawno oglądałam , ten film .Powiem wam szczerze , że cały film przepłakałam , ponieważ zdałam sobie sprawę , że Jezu tak się namęczył , ponieważ nas kocha . Najbardziej mnie wzruszyła scena jak go bili w tedy myślę sobie " Kurde , biedny Jezus , Głupi faryzeusze " Nie mogłam na to patrzeć zakrywałam Oczy rękoma i w tedy zdałam sobie sprawę , że Ja chciałabym się zamienić z Jezusem , żeby On tak nie cierpiał . Nie wiem na wet co w tedy Maryja czuła , patrzyła jak jej syn cierpi to jest straszne . Jeśli nie jesteś pewny / pewna , że Jezus cię kocha Obejrzyj pasję i w tedy do ciebie dotrze ."Bóg tak umiłował świat , że syna swego jednorodzonego dał ... " .Niech Wam Bóg błogosławi +.

BÓG CIĘ KOCHA !!!! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.