To już 6 miesięcy z Tobą Boże

Bóg zapłać wszystkim za wsparcie . 

No to Tak minęło już 6 miesięcy .Chciałabym napisać małe podziękowania wszystkim którzy mnie wspierają . A więc 

Na początku chciałabym Ci Boże podziękować za To , że dałeś mi w siebie jeszcze bardziej uwierzyć ,i że umarłeś za nas na krzyżu , Kocham Cię za to . 

Księdzu Zbigniewowi - Dziękuje  , księdzu za to , że księdza kazania przybliżyły mi na tyle Boga , że pragnę go więcej i więcej . I dziękuje za to , że ksiądz prowadził rekolekcje Wielkopostne przełomowy czas w moim życiu . 

Księdzu Arturowi - Dziękuje za to , że z księdzem da się tak porozmawiać tak " po ludzku " . Jest ksiądz Genialnym człowiekiem , a zarazem Księdzem . 

Księdzu Romanowi - Dziękuje , za spowiedzi , które mnie umacniają i powodują , że czuje się bliska Bogu . Niektórzy sądzą , że ksiądz jest zarozumiałym człowiekiem , ale to nie prawda , Dobrze ksiądz wykonuje swoją prace , ale gdy można zaszaleć w tedy idzie ks. "Na całość " .

Ks.Grzegorzowi - Dziękuje  , za te 2  tyg . W ciągu tych 2 tyg mogłam z księdzem porozmawiać o wszystkim . A szczególnie dziękuje za zaproponowanie zakonu do , którego mam zamiar się wybrać . 

Ojcu Krzysztofowi - Dziękuje , za modlitwę za moje powołanie . Jest Ojciec genialnym człowiekiem . 

Marlenie G oraz Paulinie J- Dziękuje , za to że są mi bliskie ,  za to że są genialnymi osobami i że mają podobne zainteresowania jak ja. 

Kamilowi W oraz Weronice B - Dziękuje , za to , że są , za to , że mogę na nich liczyć . 

Klaudii Z, oraz Marcie Sz- Dziękuje , za  To , że mnie wspierają w moim codziennym życiu . Kocham was Dziewczyny . 

Katarzynie M oraz Uli J -Dziękuje za to , że są . Obydwie tak samo zaufały Bogu jak ja . Mamy wspólne tematy oraz mogę na nich zawsze liczyć . 

Tomaszowi R oraz Grzegorzowi S - Dziękuje , za to , że wspierają i są moimi przyjaciółmi . 

Jeśli o kimś zapomniałam to przepraszam . Jeszcze raz dziękuje i pamiętam o modlitwie za was . Niech wam wszystkim Bóg błogosławi + .




 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.