Wielbi Moja dusza Pana .

Codzienne życie w Wierze . 

Postanowiłam opisać moje codzienne życie jak wygląda . 
 A więc powiem wam szczerze , że nie jest łatwo , ponieważ moi bliscy nie przystosowali się jeszcze do tego , że się tak strasznie zmieniłam  tzn Nawróciłam . Wiecie , wcześniej nie chciało mi się chodzić do kościoła miałam wszystko gdzieś , nie chciało mi się żyć z powodu śmierci moich dziadków z którymi byłam naprawdę blisko . Ale teraz jest inaczej każdego dnia budzę się ze świadomością , że jest ktoś to mnie naprawdę kocha , Bóg ! . Codziennie odczuwam jego bliskość przy mnie i codziennie mocniej go kocham .  Jak teraz sobie pomyślę , że kiedyś nie wierzyłam to aż mnie skręca . U mnie jest tak , że nikt z mojego otoczenia nie wierzy mi , że chodzę do kościoła bo mam taką potrzebę tylko dlatego , że się zakochałam w księdzu , Nie prawda -,- . Ale dzięki Bogu mam takie osoby , które mnie wspierają i dziękuje im za to . Kocham Boga najmocniej na Świecie i nie mam zamiaru tego przerwać .Amen 
Ps.Dziękuje także moim księżą za to , że potrafią , ze mną tak po " ludzku" porozmawiać . Serdeczne Bóg zapłać i niech wam wszystkim Bóg błogosławi +.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.