Wrócić cała napełniona Bożym szczęściem i Bożą miłością .

Pielgrzymka - Najpiękniejsze co mnie trafiło . 

Szczęść wam wszystkim Boże . Dziś wam opiszę Pielgrzymkę w intencji trzeźwości Narodu Polskiego . Było pięknie . Najpierw  z kościoła  była pielgrzymka 3 km w której były śpiewy różaniec i koronka do miłosierdzia , gdy już doszliśmy na Świętą Górę Polanowską była możliwość spowiedzi a między czasie były Śpiewy  między innymi "Takie jest prawo miłości "czy też "Jak łania pragnie wody ze strumieni " .Potem była msza i tak pieśń genialna "Gloria in exesis deo " To jest tak genialna pieśń , że ja cię nie mogę . Potem była komunia i po komunii była znowu piękna piosenka " Jak wielki jest Bóg " i po mszy były świadectwa alkocholików , trochę mi się zimn o zrobiło to moja kochana Pani Marlenka mnie przytuliła i od razu lepiej mi się zrobiło po Świadectwach poszłyśmy z Panią Marlenką zjeść Grochówki , która była pyszna choć pierwszy raz jadłam , potem Pani Marlena poszła po ciasto i mi przyniosła herbatkę - Kochana , bo wiedziała , że mi było zimno . I właśnie za takich ludzi jak np.Pani Marlena czy też Pani (ciocia ) Paulina Dziękuje Naszemu stwórcy . Więc za rok też idę ! ♥ Niech wam Pan błogosławi W imię Ojca i syna i ducha świętego .Amen +

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.