Z Bogiem nic nie jest straszne nawet Choroba .

Stwardnienie Rozsiane - Nieuleczalna choroba , ale wiara czyni cuda . 

Szczęść Boże wszystkim dziś Chciałabym wam napisać historię niezwykłego księdza , który ma wielką wiarę w to , że wyzdrowieje .
A więc Księdza Zbigniewa poznałam w rekolekcję Wielkopostne i od razu go polubiłam , ponieważ miał kazania dzięki którym Bóg do mnie przyszedł . Parę dni po zakończeniu rekolekcji dowiedziałam się , że ks.Woźniak choruje na SM , popłakałam się  i poszłam od razu do kościoła i modliłam się , żeby wyzdrowiała , ale moja modlitwa to nic więc chciałam założyć fundację ale ja miałam za ledwie 15 lat i nie miałam środków na założenie fundacji . Nie wiedziałam co robić , ale kiedyś Bóg mi powiedział , żebym nic nie robiła tylko się modliła to jedyne co mogę zrobić . Jeśli czytacie tego posta proszę was o wsparcie modlitewne Mam nadzieje , że ksiądz da radę pokonać tą chorobę z Bogiem wszystko możliwe jest. Niech Wam Pan Bóg błogosławi +.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.