Coś Co kocham .

Charyzmaty ducha Świętego . 

Witajcie ,  Dziś spróbuje wam opisać zjawisko Ducha Świętego w którym się zakochałam  Tzn Charyzmaty . 
Jest to  zjawisko niezwykle piękne , bo Duch Święty daje nam widzialne znaki , że On istnieje . Teraz wam napiszę jakie to są charyzmaty inaczej Dary ducha Świętego :
-  Spoczynek w Duchu  - Upadek podczas modlitwy wstawienniczej przy której dana osoba jest przytulana przez Pana Jezusa  . (Doświadczyłam nie raz )

- Płacz - osoba w stanie spoczynku lub po spoczynku zaczyna płakać ponieważ zdaje sobie sprawę , że Bóg pomimo tego , że nie jest idealna ją kocha . ( Doświadczyłam już parę razy ) 

- Śmiech - Człowiek jest tak szczęśliwy , że nie może się powstrzymać przed śmiechem .  ( Doświadczyłam ) 

- Mówienie innymi językami - Człowiek , który ma taką łaskę wychwala Boga w innych nie zrozumiałych dla siebie językach w Taki sposób , żeby diabeł tego nie rozumiał . 

- Dar rozumienia języków - Osoba która rozumie co inni mówią , nawet jeśli nie zna tego języka 

 I tyle pamiętam  , ale mogę wam też napisać ludzi którzy się tym zajmują  : 

-John Basabohra 
- o.Antonello 
- o. Enrige 

Kocham te charyzmaty szczerze nie wiem czemu ale ja je kocham , może dlatego , że uwielbiam Ducha Świętego  . 4 Dni i Skrzatusz ♥ 
Poproszę o Modlitwę a was niech nasz pan ma w opiece +
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.