Dlaczego Bóg ukochał każdego z nas ?

Pytanie , które mnie nurtuje . 

Witajcie . Dlaczego Bóg nas kocha ? Niby trudne pytanie ale jak się tak bardziej człowiek zastanowi ro sam wpadnie na odpowiedź a odpowiedź jest taka , że Bóg mówi  " Kocham was , za wszystko i zawsze będę z wami " . Jeśli jeszcze nie zaufałeś Bogu to postaraj się mu zaufać z całych sił . Ale niektórzy mówią mi " Boga nie ma , jakby był to nie byłoby śmierci ani bólu " Ale ja im mówię  " A Jezus jak umierał to nie cierpiał ? Cierpiał za nasze grzechy , ale gdy już wisiał na krzyżu krzyczał " Boże mój , Boże mój dlaczego mnie opuścił ? "a Bóg za krzyżem stał  trzymając jego ręce i przytulając go do piersi " Jak masz jakieś dolegliwości bólowe to sobie zapamiętaj Bóg jest z Tobą tak samo jak był z Jezusem za krzyżem . 
 Ktoś kto kocha już Pana Często się zastanawia za Co Pan  go kocha. A wiec ja też podczas modlitwy Pytam się " Za co ty mnie tak w ogóle kochasz ? " I nagle słyszę takie słowa w swojej głowie " Kocham Cię za wszytko i zawsze będę cię kochać " . I oto jest odpowiedź . A jeśli boisz się śmierci to nie masz czego , ponieważ śmierć to śmierć ciała a dusza idzie do domu Ojca więc Traktuj życie jako przygotowanie na zobaczenie naszego Ojca który jest w niebie . Amen 
Jestem Chora mam grypę i mnie mięśnie Bolą ale wiem , że Bóg jest ze mną tak jak z Jezusem . A wiec Pamiętajcie Bóg was kocha i nigdy was nie opuści , Niech wam Pan Błogosławi + .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.