Oaza , oaza , oaza

Sobota !!!! 

Witajcie kochani . Dziś wreszcie Sobota i oaza . Chciałam wam napisać , że mam 100 % pewność , że Bóg istnieje . Wczoraj gdy byliśmy na spotkaniu z Księdzem Romanem i na koniec spotkania podał nam rękę i zrobił znak krzyża na czole a mnie głowa bolała i po chyba 20 min przestała , więc wiem , że to działanie pana Boga .Tak samo jak w pewny piękny dzień wakacji gdy byliśmy z koleżanką w kościele i po mszy pomagaliśmy Pani Stasi zbierać kwiaty spod ołtarza . I w tedy ujrzałam mojego kochanego ks. Michała , którego nie widziałam 7 lat. 

Pomódlmy się : 
Panie dziękuje Ci za wszystkich moich znajomych , Przez nich przemawiasz do mnie . Niech ,nie natchnie twój duch . Proszę Cię błogosław mnie na każdym kroku Amen +

Komentarze

  1. Wczoraj to ja byłam bezbłędna do wiedzenia i wychodzę a ksiądz mnie wraca :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.