Panie Boże kocham Cię !

Tylko Jezus ! 


Witajcie . Dziś Chciałabym wam napisać Co dziś sobie uświadomiłam .A wiec uświadomiłam sobie , że już nie potrafię  żyć bez Boga, że chce go lepiej poznać , że  chce pomagać innym ludziom odnaleźć naszego Zbawcę . Czuje Twoje działanie teraz tu wiem , że przy mnie stoisz , że Duch Święty mnie całą ogarną bym mogła napisać tego posta i podzielić się z nim . Zgadzam się z twierdzeniem , że Bóg jest Panem Panów i Królem Królów , Jak to jest śpiewane w jednej z piosenek  " Jak wielki jest Bóg " .O Panie dziękuje , że do mnie przyszedłeś za sprawą ks.Zbigniewa wiem , że za jego pośrednictwem  powiedziałeś do mnie " Tak ciebie chce do mojej Armii " I Oto jestem :D Jak to mi powiedział o.Antonello  " Idź i otwieraj się na działanie Boga codziennie " . Chce Ci podziękować za naszych księży i Biskupów oraz za moje koleżanki przyjaciółki i wszystkie inne ludy które mi pomogły dziękuje wam :D  .A wam życzę spokojnego wieczoru .Amen +

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.