Wieczór chwały !!!!

"Nie ma dla mnie dobra poza Tobą " 

Witajcie , dziś jest 25.01 czyli - Wieczór Chwały !!!!!! 

Znowu wieczór chwały , to jest tak genialna sprawa , kocham tam być to jest taka moja duchowa rodzina . Uwielbiamy Boga na różny sposób Taniec , skakanie , śpiew . jedziemy po 18 . 18-sto przybywaj . 


Muszę iść do Spowiedzi , nie byłam miesiąc i czuje się "brudna" . 


Aaaaa  , spotkam dziś P.Tomka , kurde Dziękuje Ci Boże za ludzi , którzy przy mnie są : 
 Marlena 
Beata 
Kasia 
Żaneta 
Klaudia 
Marta 
Weronika
P.Marek 
Paulina

A i dziękuje Ci Boże za  P.Annie która dla mnie tak dużo zrobiła a ja ją okłamałam . 

Miej ich wszystkich i tych , którzy czytają tego bloga w swojej opiece .Amen +

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.