Organizacja Koszalińska.

Kochaj.my

Szczęść Wam Bożę . Dziś wam spróbuję opisać genialną
organizację pod nazwą podaną w Nagłówku tworzą ją m.in SNE - Szkoła Nowej Ewangelizacji z Koszalina zespół "Pieśń Chwały " i Ksiądz Rafał
Jarosiewicz . Organizują Oni m.in Wieczory Chwały o ,których już wcześniej pisałam , różnego rodzaju Kursy , Fora Charyzmatyczne . Poznałam ich właśnie 20 grudnia 2013 roku , kiedy byłam po raz pierwszy na wieczorze chwały i od tamtej pory "
wkręciłam " się w to . Ksiądz jest tak interesująco mówi na konferencjach , że ostatnio na konferencji na temat nieczystości , że gdy skończył myślę sobie "To już ? " Tak fajnie tłumaczy i daje wiele do zrozumienia właśnie taka konferencja , zespół daje tyle radości , że nie mogę się powstrzymać i "szaleje" uwielbiając Pana Boga , I do tego ludzie z SNE no po prostu mam zamiar do nich dołączyć , ale
jeszcze nie wiem , ich energia zaraża cały kościół na wieczorach . Dzięki nimi właśnie czuje się tam jak w rodzinie , doświadczam niesamowicie Boga i za to im serdeczne Bóg zapłać . 


Panie Boże , miej ich w opiece , aby mogli w każdy dzień Uwielbiać Twoje Święte niepowtarzalne Imię . Panie Tyś naszym Zbawcą . "Siła i moc moja w Tobie , siła i moc moja w Tobie " 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.