"Powietrzem Moim Jest "

"Uwielbiam Twoje Imię ... " 

Szczęść Bożę . 
Po dłuższej nie obecności postanowiłam napisać Świadectwo . 
Jak już wcześniej pisałam ostatnio byłam na wieczorze chwały . No i tam mnie właśnie korciło mnie pewne pytanie , Dlaczego tak naprawdę wierzę , I po konferencji księdza - zaczęło się Uwielbienie i mówię do siebie " Właśnie dlatego wierzysz , żeby oddawać chwałę Panu " . Ostatnio Też tj 2 dni temu pokłóciłam się z znajomą o to trwało , do wczoraj , ale gdy wczoraj na scholi spojrzałam na nią i mówię  sama do siebie  "Przecież  Ona też jest stworzona na obraz najwyższego i muszę ją kochać " I jest Dobrze odzywamy się i cała złość na nią przeszła . "Miłujcie swoich nieprzyjaciół " Niech wam Pan Błogosławi + 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.