"Twoja miłość mnie znalazła "

To już rok !!!! 

Szczęść Bożę . Dziś mija rok od kąt uwierzyłam w naszego Zbawcę Jezusa Chrystusa . I piszę takie małe podziękowanie a więc : 

Na samym początku dziękuję Tobie - Boże , ponieważ bez ciebie była bym nikim a tak jestem umiłowanym dzieckiem Boga i jest mi z tym faktem genialnie . 

Ks.Zbigniew - Za jego pośrednictwem Bóg do mnie przyszedł , On naprowadził mnie na ścieżki Boże . 

Ks.Artur , ks.Roman ,  ks.Grzesiek - Wam dziękuję za , to że po prostu jesteście , dziękuję za modlitwę , rozmowę , spowiedź . Wiem , że zawsze mogę na was liczyć 

Ks. Rafał - Dziękuję za wieczory Chwały , i za to , że jest Ks. naprawdę genialnym człowiekiem . 

Ks Antonii - Dziękuję za wsparcie duchowe , za modlitwę nade mną za to , że ma ksiądz takie poczucie humoru . 

Siostrze Beacie i Siostrze Anicie - Wam dziękuję  za  tą modlitwę , za dawanie świadectwa samą sobą , za to , ze bije od was taka niesamowita energia dawana od Pana Boga . 

Alicja- Tobie dziękuję , za to , że jesteś tak pozytywną osobą , że kochasz Boga i się tego nie wstydzisz , że zawsze jesteś uśmiechnięta i taka radosna . 

Marlena - Tobie , moja kochana dziękuję przede wszystkim , ze we mnie wierzysz , że pocieszysz kiedy mam zły dzień , dziękuję , że jesteś moim fryzjerem , dziękuję za twoją modlitwę . 

Paulina - Dziękuję , że jesteś po prostu , że jesteś twoja obecność mnie umacnia wiem , że nie jestem sama . 

Pan Tomasz - Dziękuję , że miałam okazję Pana poznać , za rozmowy , z których czerpię "pełną gębą " słowa Pana Jezusa . Dziękuję za modlitwę i za to , że jest taka osoba   , w taki sposób pokazała mi miłość Boga . 

Żaneta - Dziękuję Ci za To , że jesteś i , że mogę mieć w Tobie oparcie duchowe i nie tylko . 

Marysia - Dziękuje Ci za to , że mogę na Ciebię liczyć , że mi ufasz , że kochasz Boga , i za to że minie wspierasz mojej wierzę . 

Beatka - Dziękuję , że się tak o mnie martwisz . Za to , że jesteś taka Kochana . I dziękuję , że chodzisz na scholę , ponieważ za każdym razem kiedy Cię słyszę jak śpiewasz wzruszam się . 

Kasia K. - Tobie siostro dziękuję , że  jesteś takim moim duchowym aniołkiem , za To , że o mnie się tak martwisz , że mnie kochasz , że jesteś .

Kasia M- Dziękuję , że mnie wspierasz duchowo , dziękuję za modlitwę , za wszystkie miłe słowa i za to , że jesteś . 

I Wszystkim  , których spotkałam na swojej drodze , Kocham was wszystkich i Pamiętam w modlitwie +. 

Panie dziękuję Ci za tych ludzi za wszystko co dla mnie przygotowałeś , i dziękuję ze przyszedłeś do mnie . Kocham cię za to . Miej proszę wszystkich  ludzi  w opiece + . https://www.youtube.com/watch?v=qf0qYECjXnw

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.