"Ukochałem Cię odwieczną miłością " Jr31 3

Witajcie , po długiej nie obecności postanowiłam napisać  nowego posta ,. Ostatnio byłam na co miesięcznym wieczorze chwały , no cóż mogę rzec było pięknie . Uwielbienie Pana to najlepsza forma modlitwy - Polecam . Ostatnio miałam też 2 dni w których byłam wyczerpana płakałam . Wołałam do Pana " Gdzie jesteś ? " Nie powinnam , tak mówić i myśleć , ponieważ Bóg jest koło nas i nie trzeba Go czuć . Ale Po dłuższym czasie Pan dał mi znak jego obecności , i w tedy już byłam spokojna , teraz tylko oddaje Panu tą sytuację , przez , którą musiałam przejść chodź to był "Pikuś" będę miała jeszcze gorsze sytuację , ale z Pomocą i opacznością Bożą wszystko możliwe jest . Teraz wiem , że muszę iść do Kościoła , komunii i do spowiedzi i muszę Panu podziękować , za tą sytuację i za inne sytuację , które są lub będą w moim ziemskim życiu . I się dowiedziałam też niedawno , że 10 maja będę mieć Bierzmowanie , czuje , że to będzie kolejny mocny krok w moim życiu z Panem . 

Dziękuje , Ci Jezu za te trudne sytuacje , za Wieczory Chwały i za wszystkich Ludzi Amen ! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.