Wszystko mogę w Tym , który mnie umacnia

Witam , pragnie wam napisać o czymś co dopiero przez moją chorobę mogłam dostrzec , a wiec : 
Wczorajszej nocy , gdy nie mogłam usnąć rozmawiałam sobie z naszym wszechmocnym Panem Jezusem Chrystusem . I właśnie na tej rozmowie usłyszałam : Ty Będziesz mnie głosić wszystkim narodom moją chwałę i moc  .
Tak wiec dostałam potwierdzenie , że mam zostać siostrą zakonną i zaślubić się z Oblubieńcem - Jezusem . 

Teraz aktualnie w mojej parafii trwają rekolekcję Wielkopostne z misjonarzami z wspólnoty Przymierze miłosierdzia , wspólnota została założona przez brazylijskich charyzmatyków oo.Enquike  i Antonello . Niestety cieleśnie nie mogę w nich uczestniczyć , gdyż zachorowałam , lecz widocznie taka wola Pana była , Uwielbiam Pana w domu . Pan w mojej chorobie daje mi ulgę , gdy już nie daje rady bo zwyczajnie po ludzku mam dość , On przychodzi i uśmierza mój ból . Chwała Mu ! 

07.03 - Uczestniczyłam w prześlicznym wydarzeniu - Wielkopostnym czuwaniu młodych przy krzyżu w Miastku . Było to niesamowicie mocne przeżycie duchowe dla mnie , słowa Biskupa Edwarda , jego świadectwo życia -coś pięknego . Na samym początku śpiewaliśmy Hymn ŚDM 2016 (Błogosławieni Miłosierni , albowiem Oni miłosierdzia dostąpią ! ) , później była koronka wokół ołtarza na którym był Pan Jezus , gdy tak klęczałam przy Panu nie mogłam nic z siebie wydobyć ani jednego słowa . Po prostu było cudownie . Proszę was o modlitwę za Biskupa naszej diecezji . 


Panie, daj tym misjonarzom , którzy głoszą  Twoje słowo otwartości na Ducha Świętego , A wszystkim słuchającym dar przyjęcia tego co dla nich szykujesz ! Chwała Najwyższemu Amen !!!!!! 
Błogosławie + !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.