Człowiek Boga - Jan Kaczkowski (1977-2016 )

Pokój dobro ! 
Dość dawno mnie nie było - Przepraszam ! 


Wczoraj całą Polską wstrząsnęła wiadomość o śmierci ks.Jana Kaczkowskiego . 
Ksiądz Jan Kaczkowski miał 38 lat , był założycielem Puckiego hospicjum im.Świętego Ojca Pio . Był jak to sam na siebie mówił onkocelebrytą . Dużo jest księży , którzy prowadzą hospicja , ale mało takich , którzy sami chorują ... Jan miał Glejaka - raka mózgu od 2012 roku walczył z nim . 
Nigdy nie miałam okazji , aby Go poznać , zamienić jakiegokolwiek słowa , czy po prostu się do Niego uśmiechnąć . Bardzo tego żałuję , ale zobaczymy się w Niebie . Janie czuwaj tam nad nami ! Bardzo mnie boli twoje odejście , ale w domu Ojca jest wieczność ...

"A ja -jeśli Bóg przyjmie mnie do siebie ,obiecuje , że na tyle , na ile mi pozwoli ,będę próbował być blisko was " 
                                                                                             
                                                                                              -  Ks.Jan Kaczkowski 

Do zobaczenia Bracie ! Pamiętam w modlitwie o twojej duszy . 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zagrożenia Duchowe :

Stygmatyk - brat Elia

Zamknąć oczy, Panie, chcę Pragnę sercem widzieć Cię.